8 januari 2010

1000



Jubilerar med det 1000:e inlägget och vad passar bättre med än ett par storfräsare till tavlor som jag kom över (stöd svensk hockey) - GRATIS.

Bilderna väcker dessutom liv i mina barndomsminnen. Så här kunde det gå till när en annan växte upp och lirade på isarna, från morgon till kväll. Kyligt och kallt. Två mål. Boll eller puck. Blod, kamp och tandlossning. Sparkstöttingen hem. Smärta vid middagsbordet. En natts sömn och sedan iväg igen med fläskläppen hängandes.

Tack för hjälpen, Mackan, med fotograferingen!


4 kommentarer:

josephzohn sa...

GRATTIS!!
Snart är det dags för tvåtusen :)

Markus Tnbrg Tennberg sa...

Mmmm fläskläpp!

GeoTaifun sa...

Härligt.
Snygga tavlor.
Jag skall skynda mig så jag kommer i kapp ... en liten bit kvar.

Tommy sa...

Tack så mycket för allt!