10 januari 2009

4th 4th


Jag blev utvald av RAGGMUNK där jag uppmanas att gå till mina bilder i computern och välja ut fjärde bilden ur fjärde bildmappen och slutligen berätta någonting om den!
Min fjärde bild i fjärde mappen är tagen med mobilen och är från mina föräldrars stuga som ligger fint i skärgården i Nämpnäs/Närpes/Finland. Hit längtar jag! En oas att ösa kraft ur.

Jag skickar brödkaveln vidare och det är förstås frivilligt att delta. Följande tre har äran:

Linnébloggen Tnbrg Blandade intryck

3 kommentarer:

Raggmunk sa...

Det var en grann bild, där ser härligt ut! Bra fiske?

Tommy sa...

Tack! Jodå, själv är jag ingen riktig fena inom fiskegenren. Metat har gjort i alla fall. Bilden är tagen i oktober 2008.

Markus Tnbrg Tennberg sa...

Du den här utmaningen såg jag inte då det begav sig...låter kul dock vi tar upp den efter golgatavandringen:) Mycket lidande önskar Tnbrg