23 december 2017

Lucka 23

När jag påbörjar denna lucköppning är det endast 30 minuter kvar till midnatt men jag kommer att hinna innan deadline. Var så säker. I denna lucka hittar ni min alldeles egna lilla musiklåda, en liten skön och naggande god samling av låtar och artister som jag lyssnat på under de senaste dagarna. Och bara en jullåt ryms med. Hör och häpna. Man kan bli alldeles yr. Eller inte. Följ med på denna musikaliska resa och se var ni hamnar och landar. The Show Must Go On.

  1. Can't Change Me - N'Dambi
  2. Children Go Where I Send Thee - Ledisi
  3. You Swore - Dr. John
  4. Hey Mama - Sly Johnson
  5. I Want It Back - Shawn Colwin
  6. Take Us Back - Mavis Staples
  7. Got a Thing On My Mind - Sharon Jones & The Dap-Kings
  8. No Time For Crying - Mavis Staples
  9. Comma Later - Umphrey's MacGee
  10. Loistaa loistaa - Mikko Kuustonen
  11. Elvis - Mikko Kuustonen
  12. Why is it - Yellowjackets
  13. Grandview - John Mellencamp, Martina McBride
  14. Aftonpsalm - Ola Magnell
  15. Åtta trappor - Hurula
  16. One 2 A.M. Too Many - Dr. John
  17. U got 2 believe - Paulo Mendonca
  18. Righteously - Lucinda Williams
  19. Madgrugada - Yellowjackets
  20. Willin' - Little Feat
  21. Hamburger Midnight - Little Feat
  22. Candyman Blues - Little Feat
  23. För att jag älskar dig/To Make.... - Ebba Forsberg
  24. Tårar från Himlen - Frank Ådahl
  25. Det händer igen - Olle Ljungström
  26. The Wind That Blows - Piers Faccini
  27. You've Been Here Before - Amanda Mair
....och jag skulle kunna hålla på några timmar till men kryper till kojs i detta nu. God Natt.

Inga kommentarer: