2 april 2013

Liv efter påsk

Just nu läser jag Faraj Bayrakdars "Språkets och tystnadens otaliga svek". Tvungen lägga undan den för en stund. Ondskan har inga gränser. Jag har anledning att återkomma till boken. Jag lovar.

◙ ◙ ◙
 
Yusef Lateef - Contemplation. Vow!
 
◙ ◙

Man kan se MÅLET hur många gånger som helst. Och det finns bara en spelare i hela världen som kan utföra ett sådant tekniskt mästerverk. Fotbollskonst. Jag är mållös.
Självklart. Hemma - ikväll -  kan Paris SG skaka Messi & Co. I returmötet lär det bli kattens lek med råttan. Jag har Barcelonas möte med Milan i färskt minne.

2 kommentarer:

josephzohn sa...

Kan inte tänka mig annat än att Barca krossar ...
Tyvärr får jag vara nöjd med hockeysemifinalen ...

Tommy sa...

Näe, fotbollen visas ju i fel kanaler, blev ingen fotboll och ingen hockey heller för den delen. Ikväll däremot hoppas jag på Galatasaray....(tv10).