18 juni 2012

Den fördömda gottispärmen

Egentligen tänkte jag ha med Urho Karhumäki i dagens inlägg men eftersom jag inte hittar någon bra bild på honom så får det vänta. Allt har sin tid. Vi kan bara ta ett tåg i taget. Och det låter hyvelns bra som snickaren sa när han band flis till egen rygg.

Vidare kan jag ju förtälja att redaktionen blivit fullkomligt nedringd. Mailboxen är överfylld och faxen hostar och trasslar. Papperet är slut och uppkopplingen ryker. Kaffet är slut.
ALLA vill veta vad gottispärmen innehåller. NU! "Kanske går det att fixa fram en bild på dyrgripen?" frågar t ex Anna-Greta från Knivsta. Signaturen "För mycket dålig sport" vill bara önska mig en trevlig midsommar.
Ja, ni alla. Håller er en liten stund på sträckbänken och återkommer med lite snaskiga detaljer längre fram, förmodligen efter midsommarhelgen.

5 kommentarer:

Erika Skogly sa...

Hej! Kul att du kikade in hos mig och lämnade en kommentar. Ha en fin dag!

Ailas sa...

Jag skäms nästan, men fick googla Karhumäki... Illa, riktigt illa! Men nu vet jag.
Vad du sen tänker avslöja efter midsommar kan jag inte ens gissa, så... Men, önskar dig ett trevligt firande!

Tommy sa...

Erika: Tack det samma!

Ailas: Tack det samma! Du behöver inte skämmas angående Urho.

josephzohn sa...

Glad Midsommarstång!!

Robotbeviset: druchy .. ska man tacka eller gråta :)

Ailas sa...

Önskar dig en riktigt trevlig midsommar, med eller utan regn. Med eller utan sport...

Midsommarkram!