24 januari 2008

Här är jag igen!


Är bananerna fina idag? Nej och åter nej!! Jag är helt bed(r)-övad av dopingen. Okay, låtom oss vänta på B-provet innan vi dömer, men att Kaisa Varis återigen förekommer i dessa sammanhang gör mig beklämd.
 
Ingen är nog längre förvånad att det dyker upp dopade skidåkare i längdspåren, men att en finsk åkare, som redan åkt fast för doping en gång skulle avslöjas igen är mer förvånande.
 
Till saken hör också att Jarmo Riski, som avstängdes på livstid 2001 efter VM i Lahtis, fortfarande är tränare för Virpi Kuitunen och Aino-Kaisa Saarinen och ingår i Magnar Dalens stab! Uh, klingar illa i mina öron.
 
Vad komma skall....det vågar jag inte tänka på. Äh, nu krävs några dagars vila innan jag är tillbaka på bloggen.
 
 
Ikväll följer jag med Sveriges förehavanden i EM-handbollen, Doder & Co möter Tyskland, blir säkerligen en höjdare av ypperlig världsklass.

Inga kommentarer: