9 september 2007

Hundra

Inom kort har jag för avsikt att berätta om en tappad mask i Moskva 1986. Den gången i april tappade även de finska mannarna hakan och tittarna framför tv-apparaterna trodde knappt sina simmiga ögon. Själv hade jag svårt att hålla masken och tv:n vara nära att flyga ut genom köksfönstret.

Längre fram skall jag även förtälja historien om Boris som gav näring åt ordspråket "bättre fuska än illa fäkta".

Naturligtvis kan jag inte låta bli att tänka på KPK:s läkarväska som hamnade på macken till allmän beskådning, vad hände förresten med Jannes gångstav? Vad gjorde Svenne på hotellrummet?

Hur kunde Dieter ha så vita gaddar? Frågetecken som kanske aldrig rätas ut till utropstecken, vad vet jag.

Hur som helst fortsätter jag som inget annat hänt, nya grejer rasslar in vilken dag som helst, när spricker 1000?

100-gränsen uppnådd, saknar du några, hör gärna av dig via en kommentar. Tack på forehand.

*Och du, bordsfläkten kan du ställa ner i källaren, hösten är här! Själv plockar jag fram knävärmarna.

*SHREK 3 idag

Inga kommentarer: